halloj!

Publicerad 2010-09-19 19:12:50 i

Hejsan jag orkar verkligen inte blogga nu, eller jag berättar lite kort!
Amanda kom t mig klockan 10, haha!
Då gjorde vi typ inget, sen vid 15 så käkade vi , sen åkte jag,pappa,amanda&emma till netonnet och kollade på kameror, men min var shlut :(
Sen åkte vi t Aspudden och tittade när pappa +hans lag lirade innebandy..
Sen skjusade vi Amanda hem. Och nu sitter jag här vid datan
Jag & Amanda ska snart ut :)
PUSS!

Amanda fotade mig :p

zzZZzz


Amanda & ja <3

I aspudden..

Pappa! <3

Jag & Amanda i Aspudden ;)

Jag & Amanda <3

Jag & Amanda <3

Härlig bild! <3

MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela