Cirkus Cirkör (?)

Publicerad 2010-09-08 21:53:17 i

Hejsan!
Idag vaknade jag vid kvart i sju, vi började tjugo över åtta. Vid åtta mötte jag Jessika då gick vi till skolan. Vi hade först Svenska sen gick vi till centrum sen skulle vi samlas vid stationen kvart i tio. Vid tio tog vi tåget till Tumba, sen tog vi bussen tillsammans med Träggan & Björkhaga(?)
Jag satt med Denise,Amanda,Maria & Jessika.
Sen kom vi fram, då gick vi till en stor byggnad, då väntade vi utanför lite, sen fick vi komma in och sätta oss..
Alltså, vi såg på cirkus cirkör(?)
Sjukt trååkigt!
Fyfan vad tråkigt det var!
Nästa gång vi ska på någon sån skit så ska jag vara sjuk!
Aja, sen käkade vi lite.. Men sen tog vi bussen till Tumba tillsammans med Björkhaga(?)
Sen tog vi tåget till Tullinge. Dennis var på stationen..<3
Fast han smsa mig och bara: Var är du? Sen sa han: Du väntar på bussen.. Då kollade vi runt och sånt så såg vi han på stationen! :)
(söt)
Sen tog vi bussen hem.. Jessika följde med hem till mig, då käkade vi och kollade på tv! Sen kom Maria med Bontia. Då gick Jessika hem! Då gjorde jag min spanska läxa.. Men haha gick in på google och översatt allting! :P
Sen hann jag tyvär inte med innebandy träningen.. Men sen var jag klar med läxan då åkte jag med pappa till brantan. Han skulle springa med Sanna, då var jag där och kollade på några grabbar som lirade fotboll.. Sen fick jag en ny ''kompis'' :D haha
Sen kollade jag på våran träning.. Fick inte vara med(min fot)
Imorgon ska jag börja ta det lungt och vara med på träningen :D Längtar!!!!!!!!!!!!!
Det känns som hundratal sen jag tränade!
*BIG SMILE* :D
Sen åkte vi hem..
Då tittade jag faktiskt lite på Idol 2010!
Men nu ska jag nog gå och tvätta bort mitt smink!
Puss ! ♥

Bjuder på en bild på mig & Amanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela