Måndag, härliga måndag! (y)

Publicerad 2010-10-04 17:09:02 i

Hello!
Today i.. Haha driver med er. ;)
Idag vaknade jag 7.30 , då sminkade jag mig och allting, sen klädde jag på mig & käkade frukost.
Sen vid 8.35 gick jag ner till så kallad ''stora lekparken'' och väntade på Amanda, hihi jag var nog lite tidig..
Men vi möttes 8.45 och gick ner till en lekpark och lekte lite, haha.
Sen gick vi till fotbolls planen vid skolan, och väntade på alla andra.
Sen kom dom, då hade vi idrott, bara massa jävla styrka -.-'
Sen skulle vi skriva på ett papper(?) sen hade vi svenska , där skulle vi också skriva på ett papper-.-'
Sen hade vi iaf lunch! :D Meetballs ( stavning )
Aja, sen var det bild, vi jobbar med graffiti (?)
Sist hade vi SO , satt vid den nya datansalen och var inne på spotify & jag jobbar med Christofer Columbus -.-' !
Sen tog jag bussen hem ! Och nu sitter jag här och lyssnar på dunk musik, så jävla nice!
Jag är superduper trött! Ska gå och lägga mig snart som möjligt! ( skönt! )
Puss & Kram!

Imorse (a)

Fuck face..

Music is my boyfriend!

Amanda & jag <3

hihi love u <3

Grattis till detta lilla barn! Alfred! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela