KÄR KÄR KÄR KÄR KÄR KÄR KÄR !

Publicerad 2010-10-15 21:47:07 i

SHOKATT !
Idag vaknade jag upp 7.20 och trodde att det var lördag? Jag tänkte ''Vafan har jag ställt alarm på en helg klockan 7.20?'' Haha knasig må man vara ;)
Sen gick jag till skolan med Tilla & Maja. Vi kom 10 minuter försent.. Sen har jag bara varit i skolan!
Efter skolan tog jag & Jessika 713 hem, när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket.. Sen kom Amanda, då var vi med varandra till typ 16.40 sen gick hon hem, då la jag mig i soffan och somnade till 18 !
Gud så skönt och bara sova..
Sen kom mamma hem då käkade vi mat. Sen tittade jag lite på idol, sen gick jag upp på mitt rum.
När det är reklam ska jag tvätta bort sminket och allting och lägga mig i sängen och titta på idol!
Jag hejar på Olle,Alice & Andreas !  INGEN UTAV DOM FÅR ÅKA UT !
Imorgon ska jag spela match mot Täby, i täby, tror jag.. Innebandy match! Samling 08.30 WIHO !
Sen vid 16 imorgon ska jag hem till min underbara moster, eller till mormor&morfars lokal och fira min underbara moster som fyller 30år idag!
Kanske lägger ut dagens outfit imorgon..
Men nu ska jag typ gå ner och hämta äpplejuice!
Puss&Kram ! ♥

Henke :)

Hanke, jävlar kolla han knogar ! :o

Maja sötnöt ! <3

jag

jag

Kommentarer

Postat av: Josefine ♥

Publicerad 2010-10-15 21:49:18

Snygga bilder ;P♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela