SKÄGG

Publicerad 2010-10-28 21:16:44 i

Morsning korsning bloggen!
Idag började vi 9 , då tittade vi på Halloween Rock! Det var väl bra!
En låt därifrån fastnade på huvet -.-' haha :p
Sen har vi varit i skolan och så... Sen hade jag no prov , sista lektionen..
Sen gick jag & Jessika t centrum och köpte en x-ray :s sen tog vi 713 hem! t jessika..
HAha vi har filmat en massa... :D
Kom hem vid kvart i nio... eller ngt sånt.. Sen nu sitter jag här och lyssnar på musik och smsar me ALEEEEEEX :D:D
Puss på rumpaaaaaaaaaaaaaaaan! :*

S k ä g g - d a g e n !

fuck u

Brustabletter! :D

Jessikas t vänster min t hööööger ;)

myyyyyyyyyyyyysigt !

hihi sötnos! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela