Match idag mot Älvsjö !

Publicerad 2010-10-03 22:08:44 i

Hejsan alla söta och underbara läsare!
Idag har jag spelat match, det var faktiskt ganska många på läktaren! :o
Först blev det 1-0 t oss
Sen 2-0 t oss
sen 2-1
sen 2-2
Sen 3-2 t oss
Vi vann helt enkelt! :D
Sen åkte jag hem och käkade! Vi åkte t donken och köpte lite food..
Sen när jag hade käkat klart så duschade jag.
Nu sitter jag här vid datan och tittar på en film ''På smällen'', den är väl ganska bra.. fast lite långtråkig.. Handlar om en tjej som kn*llar med en kille när båda var fulla.. Sen så skulle killen sätta på sej en kondom.. Men han fick inte på den , så han sket i det, och sa att den var på, sen hade dom sex och då blev hon gravid..
Sen går dom och kollar oss lärare & köpte 100 kisstest (?) eller vafan det heter x)
Juste, den är på 3an!
Men jag tror fan att jag ska gå ner och hämta lite äpplejuice och vi kanske har lite chips , who know?? (a)
Ska gå ner å hämta de, sen ska jag lägga mig i sängen och ha SÖNDAGS MYS!
Mysigt värre!:o
Aja vi höres imorgon! ;))))))))))
Sov sött !

Mihi, bjuder på denna! :D




/sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela