A c k e r s ! ♥♥♥♥♥♥

Publicerad 2010-11-07 00:27:15 i

Tjena!
Idag vaknade jag 07.30 då sminkade jag mig och fixade mig och allting sen vid 08.15 gick jag upp t jessika & maria då kom clas & maja och hämtade oss 08.20/25 då åkte vi me dom ner t stationen och sen åkte vi t Järfälla!
Dom hade match typ halv tio? halv elva? kommer inte ihåg.. då mötte dom Huddinge alltså Tullinge-Huddinge!
Först blev det 1-0 t huddinge, sen i andra halvlek klockan stod på  14.. då sprang filippa och gjorde ett skti snyggt mål! :D
Jag, Jessika & Maria blev helt jävla galna! Haha sen blev det straffar .. då vann dom tyvär..
Så tullinge åkte hem.. dom kom trea...
Men jag & Maria stannade kvar, sen vid 15 så spelade Åkersberga! YEY!
Fick se SEBBE,Wille & Hasser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ackers vann över S......
Och nu orkar jag inte blogga, jag sitter här och chattar me seeeeebbe! :D
& ja e sjuuuuukt tröttttttttttt...
Puss!

Bjuder på denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela