Stukade foten...

Publicerad 2010-11-28 21:51:01 i

Hejhej, idag har jag legat och sovt till 12, så skönt!! Sen gick jag ner till pappa och då snackade vi lite om matchen igår! Sen vid 14.30 åkte mamma,pappa& syster till globen horse show(?) hästar iaf! -.-'
Då började jag fixade mig och allting, sen vid 16.15 gick jag ner till hallen.. när jag kom ner ringde jag Amanda och frågade när träningen började hon ba: Ehm, vi har samlig 17.45 jag ba: faaaaan! jag är här..
Då satt jag och tittade på P 98 träning, dåliga dom är, vi är så mycket bättre iaf ;)
Sen ringde Amanda mig, då gick jag hem till henne.. Då bytte hon om och allting, sen kom Denise.. Då tog vi plastposar och åkte ner för en backe, det gick ju jäätte fort ! Sen hade vi träning!
I slutet när vi skulle springa och tävla om en boll .. så ramlade jag och vrickade foten... Och skrapade upp hela knät :S
När jag kom hem tittade jag lite på tv.. Sen duschade jag, nu sitter jag här vid datan och väntar tills mamma & pappa & syster kommer hem... Ska nog stänga av datan nu..
Puss! ♥

Aj!

Aj!

snöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela