Måndag.

Publicerad 2010-11-15 17:36:00 i

Hejsan hoppsan!
Idag vaknade jag kvart i åtta, då sminkade jag mig och sånt.. Sen gick jag till skolan vid 9. Vi hade först Idrott det var lite tråkigt.. :o Körde basket.. Sen hade vi Svenska och våran lärare har något emot mig & hummer ! Hon skickade ut oss från lektionen :o ! Sen käka vi lunch efter lunchen hade vi bild, satt och sov lite, sen ritade vi något ;o sista lektionen var so , satt och höll på och vricka på min tand hela lektionen, efter lektionen var jag kvar lite där och sen bjöd min lärare på tuggummi som jag skulle tugga på så att min tand gick av, tog 20min att få ut den, sen fick jag ut den, då gick jag & demi till centrum och köpte en red bull , haha !
Sen tog vi bussen hem, mötte Linnea på bussen! :)
När jag kom hem satt jag vid datan och gjorde typ inget, phaha!
Sen gick jag och mötte Amanda, nu sitter jag här brevid henne, och vi lyssnar på musik och sånt ,snart ska jag käka och då ska hon få låna datan och typ gå in på msn & bilddagboken :P
För er som inte vet så har jag skaffat en ny facebook , för att på min gamla så kände jag inte vissa folk jag hade, nu ska jag typ bara ha folk jag känner! (a)
Puss&Kram!♥

söto! <3

Höhö :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela