53 dagar kvar ! :D

Publicerad 2010-11-01 22:51:56 i

Hejsan alla gullepluttar!
Idag har jag inte gjort något speciellt.. Morfar kom hit ! Så vi tittade på tv och sånt.. Sen kom mamma hem , då firade vi henne och gav henne presenter! Sen kollade vi på Top model (a) Grymt bra!
Sen gick jag upp på mitt rum och lyssnade på julelåtar! Fan asså, alla ni ska veta att jag längtar till julen sjukt mycket! All känsla .. Lukten från julegrannen, kvällen innan julafton, snön, musiken, alla lussebullar & pepparkakor!
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och titta på film & smsa med en söting!
Hihi ni får inte veta veem (a) Han är iaf sjukt söt & het!
Nadhani niko katika upendo na wewe tena

Dios como me largo para la Navidad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela