Tisdag då..

Publicerad 2010-11-30 16:05:28 i

Tjatja!
Idag vaknade jag 7.20 då hade jag ju lite bråttom! Så jag sminkade mig och klädde på mig och fixade håret.. Sen hann jag ta typ 2 tuggor på en macka.. Sen sprang jag ner till Amanda, då gick vi till skolan. Först hade svenska,spanska,so,lunch & no vi slutade efter no'n för birrrigitta hade gått hem ;) cok nice! Sen gick jag hem med Jessika. Idag blev jag mulad.. Eller ja.. Oscar,Marcin,Matte & Jesper gjorde det.. :(
Sen när jag kom hem så pluggade jag lite svenska... Vi har något test imorgon.. :S Lycka till!
Nu sitter jag och lyssnar på Pray Justin Bieber's nya låt ;) grym!
Puss! ♥
Glöm inte frågestunden!

Mitt öga!

Ögat mitt! ;)

blixxxxt! :d

öga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela