Match

Publicerad 2010-11-27 19:51:34 i

Hej underbara bloggläsare!
Idag vaknade jag 6.45 då sminkade jag mig och fixade mig och allting sen 7.40 skjusade pappa mig till TullingeHallen då hade vi match mot Tungelsta det blev 2-2 jag gjorde båda målen! :)
Sen gick jag & mamma hem när vi kom hem duschade jag , sen kom min kusin Nike (6år) då bakade vi pepparkakor & lussebullar! Sen vid typ 17 kom Helene , Jocke & Nicole och hämtade Nike då satt jag vid datan och nu sitter jag vid datan.. Gör typ inget, är faktiskt lite trött! :/ Imorgon är det ingen match!! Yes! :P
Puss hörs! ♥

Pepparkaka!

Något fint? (a)

Bild

Öga tidigt imorse (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela