järfälla imorgon, gilla!

Publicerad 2010-11-04 19:52:00 i

Hej , idag vaknade jag tio i åtta.. Då sminkade jag mig och fixade mig och allting! Sen vid 08.25 åkte vi ner t samlingen och då åkte denise,amanda & sandra me oss t länna !
Nu får ni höra en sak
Idag var jag och innebandy laget i Länna och jobbade efter en stund ungefär vid halv 12 skulle vi åka t City gross och köpa mat då sa polisen: Nej, om ni åker här ifrån kommer ni inte in igen..
Men sen snackade min tränare lite med han , så vi fick komma tillbaks..!
För i huset brevid var det en bomb i... så efter en stund ,efter maten och allting.. så kom företagets chef å sa : Alla måste ut om 10min !!!! För då skulle dom spränga bomben... Så då gick vi ut och bara gick... efter typ 1/2tim fick vi komma in igen, lite läskigt vare iaf! :s
Men sen visade de sig att de typ inte var någon bomb, utan smuts ? :o
Eller ja venne, det stod på Aftonbladet iaf, så det var as många föräldrar som blev oroliga och ringde t varenda kid ! haha ! :D
Så ! Sen åkte vi hem vid kvart över fem... haha amanda & sandra somnade i baksätet! så söta! :D
Asså ursäkta men ja pallar inte blogga!!!!!!!
Imorgon ska jag jobba igen... kanske åker hem vid tre, halv tre? jag ska nämligen följa med mitt 98a lag t Järfälla! Cok nice !
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela