Älvsjöö ! :D

Publicerad 2010-11-23 22:49:13 i

Tja muppar!
Ikväll tog jag bussen ner till eklid med My! Då var vi lite ute i snön och jag la mig ner i snön, sen tittade vi lite på små barn som hade gympa! ;)
Sen snackade vi lite med Lukas, haha dum av mig.. jag sa: du får 10 spänn om du gör mål, och det gjorde han! :D
Fast han fick inte cash, höhöh snäll ja är! Sen var det match Tullinge-Älvsjö !
åååååååh , asså jag svär världens hetaste människa spelar i Älvsjö, jag sväääär! :o
Py&Para satt med Jesper Nylunda och tittade på matchen med den mobbade muppen!
HAHA nej juste jag fick ju kalla han för Amir! HAHHAHAHA :D
Jesper Amir Nylunda !
Sen hände det lite saker, haha sen var matchen slut Älvsjö vann såklart! Höhö, plutten fick lägga en straff, den finns på faaaacebook! (a)
Puss!

PysanMysan!♥

Pyy! (((:

Höhö den blåa lilla saken är pluuutten ! :D

Äääälvsjö! :D

Jesper Amir Nylunda! :)

Älvsjö gjorde måål! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela