tja

Publicerad 2010-05-07 16:53:57 i

hejhej
idag så gick ja å jessika till skolan vid halv nio vi började 08.50 ;)
då hade vi so prov, de gick väl bra. sän matte, svenska , lunch och sist idrott jag jessika å maria vi stannade kvar å lirade lite fotboll :D med felix,  linus , hummer , parkki & henke ;))
sän gick vi till den dära snurran va dära i ungefär en halv timme.. sän gick vi hem
jag gick till mig å jessika å maria te sej ;)
har bilder från idag också ;)))))))))
haha men när ja kom hem blev jag lite sjuk :/ ohno ! jag har ju match imorgon.. :/ faaaaaan !
hoppas hoppas hoppas att jag kan spela imorgon.. *håll tummarna för mig* ( att jag blir frisk )
menmen.. så alltså ska jag bara sitta å slöa idag ! :D
sova tidigt !
men nu ska jag lägga uppp bilder:

igår..

igår..

matilda.. grymt fin bild ! <3

maja.. haha <3

stina.. hahahaha <3

julia & mandaa.. <3

haha vi e fett grymma ! :D
jag- blå tröja
jessika- grå tröja
maria- lila tröja
:)) <3




kissANDhugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela