oonnssddaagg

Publicerad 2010-05-05 16:24:01 i

tjaa ;)
idag börja vi halv nio då hade vi no , eng , språk , lunch & no :)
sän gick ja å jessika till centrum och då köpte vi lite godis å en slusch(stavning)
haha men sän gick vi till en lekpark ! hahahahahahhaahahahahahahahaahahhahahahahahahahahahha
hahahahhahahahahahahahahaha
vi typ snurrade på en sak å jag höll på å ramla av men jessika ramlade av å sän när hon snurrade mig så ramlade hon och båda vi blev kiss nödiga hhahahah serri vi höll fan på å kissa på oss ! :p
menmen sän gick vi hem jag gick hem till mig å jessika till sej *
å när ja kom hem gick ja upp på mitt rum , satt på datan på en gång !
nu har jag nyss tittat på ghost wisper ! (y)
haha
menmen . har träning idag (y)
photos:

haha usch ! vi gjorde något me ägg idag på no.n.. blä



kissandhugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela