god morgon!

Publicerad 2010-05-15 10:41:15 i

godmorgon alla söta!
eller jag vaknade ungefär vid nio för mamma väckte mig genom att öppna mitt fönster :s
menmen.
då skulle jag försöka sätta på datan men internet funkade inte :s
jävla f*tt data ?! :o
menmen..
nu sitter jag å bloggar från pappas data ..
jag e ensam hemma för att dom andra e å handlar
jag ska snart käka lite frulle ;)
juste sitter å tittar på Extreme homemakeover!
usch fan va sorligt !? :s
menmen
dom gör iaf as snygga hus! ;)
thah avis :$
menmen
jag ska kolla om jag hittar en bild på den hära datan ;)

här! hittade en från Thailand :)
sitter på taket på en jeep
Nicole , jag & Kevin!



kissandhugs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela