fotbollsmatch !

Publicerad 2010-05-08 13:30:31 i

hejhej idag vaknade jag typ halv nio då hade jag bråttom ! :s
så jag åt snabbt och sminkade mig å satt upp håret sän sprang jag upp till Jessika&Maria
Då åkte vi ner till st1 och samlades :))
sän åkte vi till Västberga
Alltså. Jag , Jessika , Maria & Rebecka spelade match med 98orna ;)
och dom spelar i en 97 serie så vi mötte Aspuddens 97or !
asså fan vi vann bara me 2-0 vi kunde ha vunnit me typ 111-0 ? :s
venne varför vi nte gjorde de.. :s
aja sän åkte jag hem
och när jag kom hem så åt jag :p
och nu sitter jag vid datan å tittar på talang :p * de suger * !
menmen nu får ni bilder från igår ;)

me

me



aja kanske bloggar senare idag ! kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela