Söndag.

Publicerad 2010-06-06 20:40:16 i

Hejsan!
Idag vaknade jag 09.17.
Då hade jag bråttom!
Så jag sminkade mig jätte snabbt!
Sen blev jag klar vid kvart i
då åkte jag och pappa till samlingen
Sen åkte vi till Länna!
Haha Olivia !
Hej, skulle jag kunna få en cheesburgare utan ost? hahahhahahahahahhahahahhahahahahahah :D
hahahahahahhahaha ja tror ja dööör.. xD
Vi åkte å åt nånstans
sen åkte vi tillbaks för att jobba..
sen jobba vi till 17 sen åkte vi hem!!! :D
träffade MY !! som inte jag har gjort på flera daaagaaaaaaaar!
<3333333333333
när jag kom hem satt jag lite vid datan å sän åt jag mat :)
och nu sitter jag här vid datan
chattar lite me gulliga Alexandra Sundin ! <33333
aja , nu får ni en bild på mej idag!
dagens outfit:

blå adidas tröja-thailand
vitt linne- HM
shorst-fotbollen

kiss and hugs sweethearts! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela