Hemma :(

Publicerad 2010-06-21 00:38:37 i

Hejhej!
Idag åkte vi hem :( för att vi förlora..
menmen
nu ska ni få höra:
Torsdag: Vi åkte till flempan å sen hoppa vi på ett tåg, satt i första klass, LYX!
Haha! Sen kom vi till centralen där hoppa p 97 på!
 Då satt vi typ ba å snacka lite ;)
Sen var vi framme i västerås , efter en timme!
Då gick vi till en buss, som körde oss till skolan. där börja vi packa upp å allting, sen gick vi bara runt å lalade
!
Sen gick vi å sov..
Fredag vare match å sen fest!
Då åkte vi till Stan där vare fult me folk!
Då gick vi in på ''discot''
Sen gick ja ut då sa jag till Jessika:
Titta! Där e rikard!
Då kom han , för han hörde mig, haha
Sen snacka vi bara lite :)
Sen gick vi till ett ställe en bar..
Men det var 18 års gräns!
Så vi barn gick till ett pizza ställe.. då köpte ngr pizzor,
men jag linnea,sarah & becka gick till donken å köpte en maräng.....
sen gick vi tillbaks till pizzerian å kollade på eng-...
0-0
Sen åkte vi hem!
Där lalade vi runt!
Sen vare nåndag som vi hade en asss rolig kväll
Jag låtsades vara engelsk!
De va en liten stackars kille som trodde på mig :P
hahahahah
Men de e så synd att ja inte hörs vara engelsk!!
Sen satt vi på musik å spraaaang" :D hahaha
Sen hittade vi den dära killen
''grön keps'' :D <3
Me like*
Sååå jävla fina ögon!
Ja bA:
 You have very beaut.... eyes
sen sa jag: I like eyes
Sen börja dom säga att ja va från ryssland elr finland ?! :o
Sen blev de pinsamt för ja sa feeeeeel!
jag skulle säga, hejsan killar jag e från england välkommen till sverige ( på eng )
men jag sa
Hello Boys ! I'm from England. Welcome to Swedland!!!!!!:o
hahaahha
menmen.. sen va dom lite roliga! ;)
Sen gick vi å sov å allting!
De var ganska roligt!
Vi träffa några kompisar i duschen
DanmarkS
Från uppsala
Dom vAR lite ruuliga!! :D
hahah
Sen hade vi iaf grymt kul!
Men inte varje gång vi duschade!!!!!!! :@
Jävla snusk djurgård!!!
Dom sover i gympasalen så dom har en dörr till omklädningrummen..
Då öppna dom våran dörr när vi stod nakna :@
Jävla snuskisar!!
Men en var ju lite söt Hugo! :)
haha<3
Menmen asså nu håller jag seriöst på å somna,
Så seriöst i måste sleep..
Ha a nice dag!
God night! <3
Pusssssssss! <3
laddar upp massor me bilder från västerås imorgon!
Annars finns dom ju på facebook! <3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela