19:46 - En dag med Amanda Gustavsson :D

Publicerad 2010-07-01 19:46:08 i

Tjaba tjena !
Amanda vaknade vid tio över tolv.. då blev hon klar .. ?
sen kom hon hem te mig då gick vi ner te station å tog tåget ttill tumba..
Men Anton hade gått hem för att äta å sen åkte han te global typ..
sportscamp tror jag .. :p
så vi va lite i tumba.. vid idrottshuset..;)
Sen gick vi te tåget å ja smsa numret till en sån där automat.. så de kom ut en liten cola te mig :D
höhöh,
sen tog vi iaf tåget hem..
eller aa, vi tog bussen upp te mig å hämtade lite money..
sen gick vi ner te centrum. jag köpte en monsteeeeeeeeeeeer :D
haha
sen gick vi till en damm.
asså en lekpark typ..
å tog ngr bilder:D
bilder kmr..
Sen gick vi till ett hus..
sunkens hus..
så ja messa å fråga ifall om han ville kma ut , eftersom vi lika gärna va där..
Så smsa ja
Kommer du snart eller?
han:
Ja , vänta..
vi väntade i 1 tim ? :o
då gick vi..
amanda gick hem te sej å ja te mig..
när ja kom hem satt ja på datan sen nu tittar ja på film & chattar m underbara personer :D ♥

bilder:

A M A N D A ♥

amanda (:

MIN MONSTER! :D <3

hahah den snurrade.. :p

1. Amanda 2. Häst 3. S 4. acess 5. manda 6. gunga 7. snurra & manda 8. en damm 9. me

hahah amanda var nte beredd :P men de va ja , alltid (y) <3

me love you

<3






kyss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela