Mobil bloggar!

Publicerad 2010-07-13 00:34:14 i

Hejsan alla! Nu ligger jag i min säng och tittar på 2 1/2 men. Så jävla bra! Jag mobil bloggar.. Men asså jag vet inte ifall om jag bara ska mobil blogga idag.. Eller asså det kostar 1kr för mig att vara inne (1kr per dag!) På torsdag åker jag hem här ifrån. Vädret har inte varit okej!!! 12Grader när det regna!!!!!!? Juste.. Jag tittade på nyheterna dem säger att i dalarna(sälen tillhör dalarna) så åskar det mycket och träd har ramlat ner å träffat hus.. :s Haha sen har jag , mamma och pappa kallat varandra fetto :p Jag har badat i en pool som ligger 100m härifrån. Asså gud! Det är jätte många som hyr cyklar och cyklar ner från fjället :o Själv har man åkt liften!!! Haha gud, det kommer ganska många bilder när ja kommer hem! Har sett två söta grabbar! En grabb som jag ser vid poolen och en annan när vi såg spanien matchen, haha ja lovar, jag tittade på han mer än halva matchen!!!! :p Sen vara kul när iniesta(stavning?) gjorde |-0 målet! Alla ba: jaaa!!! Förutom tre st som satt bakom oss..dom kom från holla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela