I <3 BRANTAN!

Publicerad 2010-07-28 00:02:51 i

Hejhej, kom hem för ungefär en halv timme sen..
Men nu ska jag berätta om idaaag ;)
Ja vaknade typ 11 då satt ja på datan och satt lite vid den..
sen fixade jag mig å när jag var klar , gick ja ner å käka frulle!
sen kom jessika då gick vi till brantan, aaas nice! (y)
Sen var vi där å lira fotboll! :)
Sen kom deras farsa då åkte vi hem till dom, sen åkte vi till tumba.
Där köpte vi läsk (a) :p
mihihihih ^^
Sen tog vi bussen till ... (?) sen tog vi en annan buss t brantan, då lira vi fotboll
Sen kom ngr typ 7st
Dom lira vi fotboll me,dom va fetttttt rooooliga! (y)
De va jag,maria,jessika,hampus,hummer,hampus bror,nån,nån,nån,nån,nån & nån
:D
Sen vid tio typ drog ja,hummer å maria å jessika
då gick vi förbi felle fast han hade gääääster -.-' !
Sen väntade vi på bussen som kom 40 å klockan var typ kvart över! -.-'
Fast sen kom den!
Då åkte vi te station.. där väntade vi på bussen som kom 10 över elva.
Sen kom den, då åkte vi hem!
Och nu sitter jag här å smsar me Jo & lyssnar på musik :)))))))))))))))))))))

driv bild! :o

Diako,hans lillebror & Mommo me aaas fina ögon!
Tack grabbar för att ni lärde mig Hazem lee to ja det betyder jag älskar dig på kurdiiiiska (a)

HAHAHAH ! marias kuk godis :p

köpte en cola , den va ääääkkliiig!
'
å två lemon lime å en typ choklad

COOL bild va? :p

folk !



sådär ! nu fick ni några bilder!
imorgon drar jag till brantan igen!




puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela