hemma !

Publicerad 2010-07-15 03:23:59 i

Hejsan, vi åkte hem idag.. för vafan ska vi göra där ? ;o
Det var ändå inte fint väder.. så vi åkte hem en dag tidigare xd
När jag kom hem , eller ut från bilden så ba: omg! fett varmt!! :o
hahahahah
Jag har tittat på sex and the city 1 ;) eftersom att jag e klar me boxen!!
Sen ringde Sandra mig :D
Och My & Alexandra :D
så prata me dom i 22 min  , jadu.. det va myckte ja har missat.. så dom berätta lite saker xD
Nu sitter jag hära vid min kära dator och bloggar på min kära blogg! :D
Och jag tittar på ngt på 5an ;s
Typ om internett pedofiler.. ;s
ganska intressant.. :o
omg , de e fetttttt hoooot! :o
Jag vill köpa en fläääkt, nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
aja nu kommer de lite bilder..!
från grönan :)

bästavän! :)

bajenbrud1 älskar dej bajenbrud2 <333333333333333

långben;P

älskar dej otroligt mke .. <3

vi 2 föralltid.. <3

<3

big head..


u make me happy, sweetheart<33

<3

mitt liv stavas A L E X A N D R A  S U N D I N <3

osminkad.. ;s



juste! måste berätta en sak om resan TILL sälen..
vi hade radion på .. så ba säger dom: Det går en ko lös på vägen.. akta så att ni inte kör på den, blablabla..
Vi börja garva ..
sen efter 5/10min så står den där jävla kossan 30cm ifrån bilen.. precis utanför bil fönstret!! ;o
haahaha, sen sprang den över vägen å allting, ganska coolt !
Har ni någon gång åkt förbi en kossa på en väg lixom? :P

imorgon ska jag nog till grönan ;)
Sandra,My & Alex ska dit ;) <3

menmen, tror nog att jag ska stänga ner datan nu ..
Vi får ju höras !

Juste på måndag ska jag bort igen.. ska bo hos min moster i 3/4/5 dagar..

Godnatt, kyss & smek! :*

Kommentarer

Postat av: anton

Publicerad 2010-07-17 14:02:23

ja har faktist åkt förbi en kossa på en väg, för typ 3 dar sen ;o <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela