Huddinge & Tumba med min persika! <3

Publicerad 2010-12-28 23:09:14 i

Tjatja! Igår kunde jag inte blogga pgr. utav internet, som var helt fucked up! Igår var jag med Jessika & Adam och vi smällde raketer och sånt.. Sen på kvällen bråkade vi,mohahahahahah! :D
Idag har jag varit med Jessika först åkte vi till Huddinge där köpte Jessika 1 bh och jag köpte 3-string. Sen åkte vi vidare till Tumba där köpte Jessika 1 till bh och jag köpte 3 bh.ar , sminkborttagning & lösnaglar och lim. &Jessika köpte också lösnaglar. Sen käka vi på donken sen tog vi bussen hem till Jessika och fixade våra naglar och käkade middag sen gick vi till centrum och köpte 2PK,chips & guudis, sen gick vi hem till mig och lämnade allt sen gick vi ut och busade. Nu sitter vi båda i min säng och tittar på Sex and the ciiity & smsar med Johaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :D :D :D
Aja ska vara lite social mot min persika! hihih
PUSS!♥

PK :D

Kan man vara sötare? :o

Naglarna ^^

Bh

3-string.

Bh

Bh

Bh

Sminkborttaget!

Så fin ! ILY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela