TheFunnyDay!

Publicerad 2010-12-14 21:54:47 i

Hejhej!
Idag vaknade jag 8 då sminkade jag mig, plattade håret & åt frukost. Sen gick jag och mötte Amanda, då gick vi till skolan först skulle vi städa, tråkigt. Sen hade vi lunch, jag åt potatis, haha äckligt. Sen gick vi till centrum och köpte godis, sen gick vi till Aulan och först hade vi en tävling om typ musik efter det såg vi på film, en tecknad tråkig film som inte ens var i 1tim.. Handlade om tomtar & troll, mitt i filmen kom våran lärare på oss om godiset, då tog hon vårat godis. :( Sen när filmen var slut tog jag & Amanda 713 hem till mig då satt vi i vardagsrummet och tittade på Alvin och gängen sen satt vi lite vid pappas data/tv. Sen har jag varit med Amanda till typ 20.20 eller något sånt.. Trevligt hade vi det iaf!
Imorgon ska vi till stan och gå på julmarknad, mysigt.
Vi hörs imorgon.
Kram ♥

Jag & Amanda! <3

ily

:)

Drogade?

ilyilyilyily <3

:d

jag

Det går verkligen inte att beskriva hur mycket jag älskar Justin Drew Bieber! ♥

Alvin,Teodor & Simon! :D

Tim & .... :D

Jessika & Jag när vi tittar på fiilm!

Vatten!<3

HAHA!

ILOVEU! <3

Jag & BEBIS! <3

me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela