11 dagar kvar.

Publicerad 2010-12-13 21:42:21 i

Godkväll!
Idag vaknade jag 8 då sminkade jag mig och plattade håret och åt frukost sen gick jag upp till Jessika, då tog vi bussen till skolan. Då mötte vi Danne på bussen, så vi åkte med han, sen gick vi med han ner till Aulan, där blev vi insläppta typ 9.30 då tittade vi på Lucia-tåget, det är så fint. Alla var så fina, sen efter det hade vi lunch 11 då var det gröt sen gick vi till centrum, sen började vi 12 då samlades alla 7or i sal2 där tittade vi på film The grinch, haha den är så bra! Efter den så slutade vi, då gick jag & Jessika till station vid bussarna och väntade på 723 sen tog vi den hem. När jag kom hem satt jag på tvn+datan alltså datan i tvn så såg jag på julkalendern från den 10onde, sen åt jag middag, sen fixade Maja en ny header till mig TACK! :D Så himla snällt, love u.
Tittar på Svenska Hjältar, snart ska jag gå och lägga mig i sängen och sova, imorgon börjar vi 9.30 då ska vi städa/pyssla sen efter lunchen ska vi se på film i Aulan..igen! -.-' Aja, nu ska jag nog stänga av datan.
Kram!♥

Några tärnor.

Henke! :)

Maria,Jessika & Fadime! :)

Lucian, var så himla fin! :) (Julia)

Höhö, den här hängde utanför matsalen! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela