Torsdag.

Publicerad 2010-12-17 21:08:47 i

Idag vaknade jag hmm.. Sen gick vi till skolan i aulan och där satt vi så gick dom igenom vad vi skulle göra idag, först skulle alla göra en tomteluva men jag pallade inte, sen efter det hade vi lunch typ julbord.. Efter det samlades vi i klassrummet och blev indelade i 4a grupper. Jag blev med Madde,Ida,Petra,Julia,Freja,JesperH,David,Jessika,Jonte & Matte. Vi skulle köra Körslaget och vi valde låten ''Önskelistan'' Haha vilket funkade helt perfekt, för vi vann nämligen tävlingen, nicenice!
Så vi vann en godispåse, pimm-pimm dom där båtarna.. Haha sen tog jag bussen hem. Hände inte så mycket idag!
PUSS!

Jag,Rebecca & Jessika!

coolingen på scen! ;)

coooool !

Peddo spöke !

Jag !

Jag & Jessika! :)

Becca(AIK)Jessika(DIF)Sara(HIF)

Bild på mig från Idas system! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela