Känns som..

Publicerad 2010-12-21 21:03:05 i

..att klockan är 23 eller något, fast klockan är ju bara 20.13(just nu) inatt sov jag 4timmar somnade 3.00 vaknade 7. Då låg jag kvar i sängen till 7.25 sen halv åkte vi till icamaxi och typ handlade i 2tim.. Fast jag hittade en masagestol så jag satt i den i ungefär 1tim sen gick jag och gnällde hela tiden.. Sen efter det åkte vi till BUP i Hallunda vid 10 blev vi insläpta till ett rum och då satt vi och pratade i 1tim, fast jag satt och kolla på klockan hela tiden, för jag pallade inte vara där! Efter det skjusade mamma&pappa hem mig när jag kom hem började jag fixa mig och satt lite vid datan. Sen kom Jessika till mig då gick vi ut till bussen sen tog vi bussen till Tumba. I Tumba träffade vi Diiille & Sara i centrum så vi hälsade på dom och pratade lite, sen gick vi till Idrottshuset och väntade på Anton & Kevin. Sen kom dom då gick vi in i lilla hallen och körde fotboll/basket sen kom det några andra grabbar, coola grabbar(NOT) Hahahahah. Sen var vi lite med dom i hallarna. Sen gick jag & Jessika till centrum(tumba), där mötte vi Fadime & Maria då gick Maria & Jessika till donken. Jag & Fadime åkte hem med Fadimes morsa. När jag kom hem hände det inte så mycket. Sitter just nu och tänker vilken Harry-Potter film jag ska se. Är grymt sugen på att se alla Harry-Potter från 1an-7an. Kan ni kanske hjälpa mig?
P&P

jag

Vilken ?

Jag

''Coola grabbarna''

Kevin lillfjortisen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela