16 dagar kvar!

Publicerad 2010-12-08 22:07:05 i

Tjenatjena!
Idag vaknade jag 7.20 då sminkade jag mig och klädde på mig och plattade håret sen åt jag frukost. Sen kom Jessika till mig, då gick vi ut till bussen 713 så åkte vi den vi tröck på stop vid falsk backe men bussjävlen ville inte stanna så vi åkte tyvärr vidare till Tumba Station. Där väntade vi på nästa buss som gick, på den bussen var det jäävligt mycket folk. Fast sen klev vi av vid falsk backe då gick vi till skolan och då satt vi vid soffan uppe vid Lamia. Sen hade vi Spanska, hann gå på den i 20min. Sen hade vi So prov, grupp prov jag var med Maria, jag tyckte vi var ganska duktiga! (a) Sen hade vi lunch då gick vi och åt. Alltså jag,Fadimish,Maria,Jessika & Amanda. Sen gick alla vi till centrum. Eller Fadimish vände för hon hade lektion. Men då gick vi till centrum sen hade vi idrott, det var fan chill.. Vi hade ''busungarna'' haha, sen stannade jag,Jessika & Maria i gympasalen med Tobbe och bara snackade om massa.. Min familj och allting, sen vid 15.05 gick vi till bussen och tog den hem. Jag & Jessika åkte hem till mig då satt vi lite vid datan sen åt vi mat, sen bytte jag om och allting, efter det gick vi upp till Jessika och då bytte hon om och fixade sig och allting. Sen tog vi bussen till träningen, efter träningen hoppade jag in i duschen sen pluggade jag massa spanska och allting. Och nu sitter jag här och bloggar och smsar med Mange, som jag älskar och han är den bästa som finns!♥
Puss!

Pro!

Haha, det här skrev jag uppe hos Lamia! :P

Gosh, så het!

Hahaha :D

Nahom! :d

Mihihihihih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela