SKITBLÖT !

Publicerad 2010-08-17 19:50:18 i

Tjenare alla gulliga , förutom en!
Idag har jag varit med Maria!
Vi gick ute , i spöregnet!
Sen kom vi till brantan men då började det spöregna, så vi satte oss vid busskuren där satt vi i 3tim..
Dom gångerna det regna gick jag ut och ställde mig i det..
Fyfan!
Sen kom hennes pappa, Jessika satt i bilen också, då skjusade han mig hem.
Och när jag hem käkade jag middag, och nu sitter jag här och fryyyyyyyyyyyser och lyssnar på musik på spotify och chattar med folket (y)
Ska nog hoppa ner i badet! ( SKÖNT! )
Idag fyller Henrik år! Grattis Grattis! ´
Puss!

osminkad!

Min X-ray !

-.-'

-.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela