julia,jessika & maria

Publicerad 2010-08-08 23:10:17 i

FaN! allting raderades!
Aja berättar kortkort!
Idag var jag på brantan sen gick jag hem å då åkte vi å handlade sen åkte vi hem å käkade sen åkte vi en jävla massa bussar!
hhahah vettefan hur många det var..
sen gick vi till brantan då var henke å ngr där men sen kom alle,johannes& robban då gick vi till bussen å kollade när den gick, sen satt vi å väntade då kom den, då tog vi bussen till station och väntade på 723 , men då såg vi micke & adam.. haha :p
Aja, sen åkte vi hem och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på musik och snackar med folket! (a)
PUSS !

Måste bjuda lite på mig själv..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela