jag har bevis på att det finns spöken hemma hos mig!

Publicerad 2010-08-12 18:49:11 i

Tjenare, idag har jag bara lyssnat på musik hela dagen!
Och fixat några bilder på www.taaz.com haha ganska rolig sida faktiskt!
Jag måste börja ta fram kläder och sånt till bosön, för senare idag om ungefär en timme ska jag hem till min kusin Martin som fyller år , grattis grattis!
Jävlar , idag har jag bara lyssnat på Justin Bieber , asså shit! Han är grymt bra! ÄLSKAR HAN!
PUSS!

sötsötsötsötsötsötsötsötsöt!

BEVIS PÅ ATT DET FINNS SPÖKEN HEMMA HOS MIG!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: JuliaOfSweden

Publicerad 2010-08-12 22:12:00

Halloj !

Nu så finns det en tävling på min blogg :)

Kika in och var gärna med i den, kram !

http://JuliaOfSweden.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela