grädd- krig!

Publicerad 2010-08-19 14:32:27 i

Tjenare, det här får gå snabbt!
Idag vaknade jag vid halv sju.. men låg kvar till typ kvart över sju, då gick jag ner och käkade sen började jag fixa mig och sånt!
Sen mötte jag Jessika vid 08:50 då var vi tvugna och springa ner , då mötte vi Maria på vägen, då sprang hon med oss!
Sen kom vi dit, då var det aas mycket folk i matsalen, HAHA!
Då pratade dom å allting , sen gick vi till ett klassrum där snackade vi och fick ngr papper..
Sen hade vi 30min rast (?) Haha sän skulle vi grilla körv, men vi ville inte ha.. så vi gick till torget! (Y)
Sen gick vi hem till Jessika & Maria då käkade vi pannkakor med grädde..
Fast efter det så tog Jessika grädde i mitt face.. sen blev det värsta kriget, så Jessika hoppade in i duschen..
Sen hoppade Maria in, då gick jag hem och duschade (SKÖNT)
Men nu sitter jag här och lyssnar på musik ( Just idag är jag stark! )
Hahah!
Aja , puss!
BILDER FÅR NI NÄR JAG HAR KOMMIT HEM IFRÅN TRÄNINGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela