BOSÖN!

Publicerad 2010-08-13 01:16:50 i

Godnatt!
Imorgon kommer jag bara kanske hinna blogga! Imorgon måste jag gå upp klockan 08..
Sen ska jag till Bosön, Jessika & Marias pappa Håkan kommer och hämtar mig imorgon , sen åker vi och hämtar Denise, sen åker vi till Bosön!
TJOCKT NICE!
Men vi får väl se ifall om jag kan vara med eller inte!
Har ju fortfarande ont i halsen och låter fortfarande som Sean Banan!
Men hoppas iaf att jag kan vara med på träningsmatchen mot Hanviken!
Aja nu måste jag fan gå och lägga mig!
Juste, kommer vara på Bosön Fredag-Lördag-Söndag..
Får väl se ifall om dom har någon data där eller så får jag väl mobilblogga!
Puss!

Bjuder på en gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela