1 dag kvar!!!!!

Publicerad 2010-08-05 16:30:22 i

Tjenare igår så la jag mig i sängen vid tolv , då satt jag på OC från hela början, den var bra!
Sen när den var slut, det blev vid hmm, två / tre sen skulle jag försöka sova, men asså jag kan fan inte sova!!!
Så jag gick och la mig vid fem sen ringde min mobil vid halv tio(hade stält alarm)
Så då trodde jag att jag skulle gå upp.. men det blev inte så, råkade somna om -.-'
Så sov till 15:00... Då låg jag kvar i sängen till halv fyra, sen gick jag ner och åt frukost, haha!
Och nu sitter jag här och väntar på pappa! När han kommer hem ska vi ut och springa (y)
Men det var det jag ville säga..
Pusspuss :*


Glöm inte frågestunden där nere! imorgon svarar jag på alla frågor! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela