skola -.-'

Publicerad 2010-04-12 16:39:14 i

idag vakna jag kvart i åtta för att AMANDA ringde mig då :p
hahaha :D
aja vid åtta gick ja ner å åt frulle sän vid kvart över åtta så gick ja upp å sminka mig och fixade mig ;)
aja , ungefär vid kvart i nio plattade jag håret å vid nio gick ja ut å där va amanda :)
då gick vi till skolan , vi kom till skolan 09.12 :O :O :O :O rekord !!! :D :D :D
09.30-10.20 idrott
10.40-11.30 bild
11.30-12.10 lunch
12.10-13.10 matte ( prov )
13.20-13.35 svenska
ja, de va den dagen , haha jag å amanda gick till centrum efter skolan å då köpte vi läsk :D <3
hihi ^^ sän gick vi hem till mig (y)
å då satt vi vid datan =)
och testade några kepsar , dom sitter fortfarande kvar på huvet ;)
haha sän webba vi lite för Dennis (:
hihi
aja nu sitter vi fortfarande vid datan ;) hahahah
amanda ska snart hem å äta å jobba -.-' hah
å då ska jag lägga in bilder från idag på både bilddagboken & bloggen  :p
puss på rumpan :D:D:D:D <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela