några bilder

Publicerad 2010-04-10 23:07:15 i

haha hann inte skriva imorse skulle åka t Åkersberga .. haha vi värmde upp i typ tjugo minuter sän fick vi spela å då kom SEBBE GRÖNKVIST :D <333333
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH de va fett länge sen.. i januari .. så fick träffa han idag <3333
efter de så åkte ja & my till tullinge hallen å dära va jessika å maria :)
sän kom Sandra å Amanda
men ja , jessika å maria va mest me varandra (a) <333
å då va vi lite me Lukas :)
haha de va najjs
sän fick vi dela ut medaljer :D
jag älskar dej. <3
aa , säger ba så .. för du va så jävla het din heting !
omg .. såg världens hetaste kille idag
haha kolla maria sa till mig Alla fjortisar spelar i Älvsjö
å då sa ja JUSTE ALE.E.E.E.EX å då titta han på mig å gav mig värsta flört-blicken ;) <3
hahahahaha
å sän så när vi skulle dela ut medaljer så hade ja delat ut t alla , men när ja kom till Alex så sa killen som stog brevid , KOLLA ALEX DÄR E HON SOM E KÄR I DIG å de va knäpptyst sän börja typ alla skratta :* <333
hahahahahahaahahahahhaah xd <33

menmen efter de så fick vi dela ut till Vendelsö killar ;)
sän så kom pappa å då åkte vi å hämta mamma :) <3
sän så åt ja när ja kom hem å satt vid datan :) <333
och nu sitter jag å tittar på djävulen bär prada

någon annan som kollar på den?

thah våran fina kladdkaka :p <3


på väg till pia när sandra skulle kolla på videon :) <3

jag <3

puss puss så länge :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela