lång lördag vafan.

Publicerad 2012-09-09 02:02:00 i Sara Johansson

Idag vaknade jag 8 ungefär. 
Camilla & Jessika kom och hämta mig 09:15 då skjutsade Camilla oss till Skanstullshallen och där hade vi stadslagsuttagning. Vi typ började med uppvärmning sen värma upp målvakterna och sen två mål i 1tim & en kvart... Det gick inte alls bra!!! USCH. BLÄ. 
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och allt sen mötte jag & Jessika , Ida & Maria på bussen som vi tog till Tumba och i tumba tittade vi på Bele-Haninge. Efter det åkte vi upp till Storvreten och kollade slutet av Älvsjö-Tungelsta F97 och sen Tullinge-Finnarna P97 osv. Sen efter det åkte vi hem! Sen tog vi 21:07 bussen ner till Tullinge hallen och kollade lite på Älvsjö-Huddinge P98. Sen tog vi 21:46 bussen till Tumba och där tittade vi på Farsta-Finnarna p97 ! Våran selected tränare Gustaaav var dääär!!!!! Sen tog vi 23:52 tåget till TUllinge. Och sen 00:09 bussssen home!! Sorry guys ska sova nu.
Pusssss♥
TUUULLINGE!!!!! 
storvreten bror
Tummen upp för Haninge, Bele, Gurra & Laakkonen 
 
sup niggas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela