FITT MACBOOKEN ÄR SÖNDER

Publicerad 2012-09-30 22:56:30 i Sara Johansson

Idag åkte jag , pappa , mamma & farfar till västertorp , kom dit ungefär 12:55. Där hade vi innebandy match mot Ängby. Vi låg under hela matchen , fast till slut slutades matchen 5-5. Efter det hade vi lite brådis hem, så när jag kom hem så bytte jag om till fotbolls kläder och sen vidare till Älvsjö IP där mötte vi då Älvsjö och vann med 5-1 gjorde ett mål. På innebandy matchen idag så var en stadslagstränare och kollade, de är klart man blir extra nervös och vill göra extra bra ifrån sig, men då går det ju rena raka motsattsen. haha bra jobbat sara! 
Just nu sitter jag och seriöst gråter, min data har förstört min söndags kväll. Skulle ha de lite trevligt och kolla på Gossip Girl men nejnej, nu har den gått sönder. Mitt ljud funkar inte! THANKS
Pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela