Bajen match !

Publicerad 2012-09-03 23:00:22 i Sara Johansson

Hej! 
Idag började vi 9:30 med mentor stunden sen so, lunch, matte, idrott & språkval.
Slutade typ 14:45 då gick jag hem med Amanda. 
När jag kom hem tittade jag på tv och vid 16:45 gick jag ner till tullinge centrum typ där mötte jag Maria sen kom Jessika då tog jag & Jessika 17:11 tåget till Årstaberg och sen tvärbanan till Globen och sen gick vi runt i Globen centrum. ÅÅÅÅH GISSA VEM MAN SÅG DÅ?!?!?!??! Jo. MARCELO & ANNICA!!!!
Och fega som jag & Jessika är vågade ingen av oss gå och ta foto eller säga hej så vi tog bilder på deras ryggar. :D 
Sen kollade vi på hammarby-ängelholm bajen vann med 2-0 !!!! 
Så jävla bra , älskade hammarby!♥
Efter det åkte vi hem.
Nu sitter jag dö trött i sängen och måste måste ta bort sminket innan jag somnar ..
Godnatt!♥
RIP !
Macbook
YOLO VAFAN!! 
hahahaha
MARCELO
DAMN NICE ASS BABY
Lilla Annica bredvid
Bajen för evigt
Globen grön & Vit
mycket folk
älskade söderstadion 
Marcelo & Annica!! 
ÄLSKADE LALLET!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela