2 lektioner bröder

Publicerad 2012-09-04 23:33:51 i Sara Johansson

HOLA
Idag började vi 8:50 med musik och det hade vi typ as länge 1tim och tjugo minuter.. Höll på och dö!
Efter det hade vi lite matte med jocke pocke! Efter det fick vi sluta , alltså 11:10 så det var jävligt nice ! Då gick vi och fyllde på mitt busskort och det blev lite trubbel men sen gick det. Fitt nordea!!!!!!!! 
Som sagt efter det så köpte vi äpplen och sen gick vi och sprang 5,5km på brantan 2 gånger.. Eller vi försökte men vi gick halva andra varvet .. Vid 15:00 var jag & Jessika på plats på vårdcentralen och då tog jag min tredje och sista gardasil spruta.!! Men jag var lite osäker på hon som tog den för hon gjorde inte rent armen först utan ba ''sätt dig på stolen'' så stoppar hon in den på en gång.. :s 17:56 tåget tog jag, Rebecca, Linnea, Jessika, Angelica & Elin till Stuvsta och där hade vi träning. Sen duschade jag och sånt och kollade klart på ''Jag saknar dig''. En film jag aldrig kommer se igen, för tårarna rann hela jävla tiden... :( 
Imorgon har vi fotbollsmatch mot Hammarby, nicenice!
Pussar!♥
Why so much hate? 
tomt 
jocke pocke
where are you???
sup niggas?
Åh så nice att vakna asssoowwww
tjosan i trosan 
vafan
så col , luva och grejor
när det här är i filmen då var fan tvungen att torka alla mina tårar med en handduk.. 
Nej men usch.. :( Kolla inte på filmen om ni är känsliga vilket jag menar om ni börjar gråta när ni ser ''Marley och jag'' ahahahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela