1 veckaaa

Publicerad 2012-09-10 23:57:14 i Sara Johansson

Tjosan in the trosa! 
Idag började vi 9:30 och slutade dagen 15:10 ungefär. När jag kom hem gjorde jag typ inget. Sen mötte jag Frida & Maria då gick vi till tåget och tog 18:11 tåget. Frida gick av i Älvsjö, jag & Maria fortsatte till Årstaberg. Där tog vi tvärbanan till Liljeholmen och där träffade vi Robin och hälsade och sånt. Sen tog vi tunnelbanan till Hägerstensåsen. 19:40 mötte vi Älvsjös tränare, Hasse. Då satt vi och snacka med honom. Jag & Maria var och provtränade i Älvsjö. Träningen slutade ungefär 22. Då åkte vi heeem. När jag kom hem duschade jag och nu ska jag sova.
Pusss!♥
Ajde de melbi
hahahha söt
Bröder
såå fula hahahah
tja tanten där bak xD
ahhahahaha
höjd rädd
Bror !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela