Melodifestivalen

Publicerad 2012-03-10 23:04:42 i

God kväll mina vänner! :) Allt bra?
Idag har jag absolut inte gjort något speciellt, började med att jag vaknade rätt så sent (12-13) ;)
Då låg jag bara i sängen, satte på en film också .roxy hunter. Sen tittade jag ba på tv, somnade också.. Vaknade runt 19 då käkade jag middag, sen tittade jag på Melodifestivalen! Jag hade 4 favoriter Danny, Ranelid, Ulrik & Dead by april. Loreen vann. Kan ju inte säga att hon var dålig, för det var hon inte.. Men Danny var bäst, fyfan kommit 2a 2 gånger irad! Har själv skrivit till honom att nästa år då är det tredje gången gillt, då vinner han stort!
Hoppas på det! :D
Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart lägga mig ner och sova tror jag. :)
Imorgon har jag fotbolls match utomhus i Segeltorp mot Järla 96, ska bli väldigt roligt, har inte kört utomhus fotboll sen october typ. :P haha
Men vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
hahahahhahahahh
haha tog den här bilden när jag precis var nyvaken..! Hade vaknat sen satte jag mig upp och tog den..
.
TIPS PÅ BRA LÅTAR!!!!
.
Fin hand, Maria! haahahaha
assså danny...
OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela