Dålig upptadering på sommarlovet!

Publicerad 2012-06-20 02:34:16 i Sara Johansson

Hej på er!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag inte har bloggat sen i fredags.. fy på mig!
Men iaf, i lördags hade jag fotbollsmatch mot P18 som kommer i från Gotland och den matchen förlorade vi med 1-8, men hörni det är inte slut på det roliga än. Nästa dag alltså på söndagen mötte vi dom igen (eftersom att de bor på Gotland så tar de båda matcherna på samma helg!) då spelade vi på Källbrinks IP (Huddinges hemmaplan) det var en tidig morgon, samling kl 8 på morgonen och matchen började ca 8:40 och då kom vi med samma spelare och samma lag och vann matchen med 3-1. Fan vad bäst Stuvsta IF!
Just nu sitter jag i arbetsrummet/mammas garderob och inte gör något kollade på film i vardagsrummet, men pausade den. :P Drar faktiskt en funderare på att sova i vardagsrummet inatt heheh badass.
Pusssar!♥

dadadadaaaaaa den här filmen tittar jag på !!




ååh vad jag vill göra dehär!!!!!!
när mitt hår är blont ska jag göra såhär, fan vad spikat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela