Onsdag

Publicerad 2012-07-18 23:10:27 i Sara Johansson

Hejhej!
Idag vaknade jag vid 11 sen åkte vi till Farsta centrum och kollade runt lite, köpte tre saker. 
Efter det åkte vi till Tumba och hämtade min lill kusin Nike sen åkte vi hem.  
Just nu sitter jag och tittar på Hajar som Hajar eller aa Nike kollade men hon har somnat nu. 
Jag är arg på facebook & mig själv. Jag hittar inte norge pojken som jag träffa i Turkiet på facebook.. :'(
Asså jag är så arg, imorgon åker han & hans familj hem till Norge ska fan åka till Norge.
Hahah undra hur hans familj & han skulle reagera om jag stod där när deras plan landade, hahah. 
ååååh :'(
Vi hörs!
Chai latte!
Köpte två saker ifrån Victorias secret. En body lotion & en body splash 
Haha min ur gulliga kusin, så här står det på hennes dörr.
Spelade lite fotboll me Nike!
En minut efter vi hade spelat ramlar man på asfaltet och får skrapmärken på armen/handen och mina brallor blev en aning leriga! 
När jag såg den här , sket jag på mig & skrek! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela