Blekinge imorgon!

Publicerad 2012-07-22 00:01:02 i

TJA!
Idag var vi hos kusinerna vid 11 för att fira min kusin Nike som fyller år den 23/7. 
Kommer fira henne en gång till eftersom att imorgon flyger hon själv till Blekinge och jag åker dit med mamma & pappa så då firar vi henne på hennes riktiga födelsedag också. :D Åkte hem vid 14 typ. 16:00 kom farmor & farfar hit och åt. Sen vid typ 22 började jag packa tills imorgon. Då åker jag, mamma & pappa till Blekinge där min mormor & morfar bor och där kommer Elin & Hasan också vara & Nike kommer ju också med flyget. ;)
Juste! Internet suger verkligen där nere i landet så kommer absolut inte kunna blogga haha.. 
Men vi får väl höras om en vecka. (Kommer kanske stanna där längre..)
Just nu sitter jag i sängen och ska strax sätta på Ugly Betty och sen sova, vi åker hemifrån 10:30 imorgon för att vi ska lämna min syster där hon bor.
PUSSAR!♥
Eh..Bor inte ens i Norrköping och ändå får man sånt här skit!?
MIN BABE!!!!!
:'( :'(
USCH
HERE I COME!
Ska åka moppe & bååt , fan vad nice!!!
älskar mormor & morfar!
MOVIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela