LÖRDAG!

Publicerad 2012-02-04 22:54:37 i

Hejhejhejheej! :)
Idag vet jag inte när jag vaknade, låg iaf i sängen ett tag, vilket var jätte skönt! :D Sen bytte jag om och sen käkade jag ''frukost''. ;) Vid 14:10 gick jag hem till Jessika & Maria och sen åkte vi + deras mamma till Täby Centrum och där gick vi runt bara. :) Sen åkte vi till Innebandyhallen där i Täby och körde match mot Täby då, haha. Vi torskade med 2-0. Varför jag tror att vi förlorade: När vi kom dit och satt i omklädningsrummet så säger våran tränare ''vinner vi, åker vi upp till 3de plats i serien, förlorar vi, ja då åker vi ner på 7de plats'' och samma sak hände i Forshaga när vi var där, skit taggade för match och sen sa dom ''förlorar vi, så åker vi hem..Vinner vi får vi spela semifinal'' och då torskade vi med 7-0 den matchen. Jag tror att det beror på det, fast jag vet ju inte..Men det är vad jag tror bara, sen har väl säkert andra människor andra åsikter! Så nu ligger vi på 7de plats i serien.. Jaja, vi är säkra för slutspel iaf, det är bara det sista laget som åker ut och det är 9 lag med i 97 DIV1. Vi får väl hoppas på det bästa har 4 matcher kvar Tyresö, Bele, Älvsjö & Åkersberga! 2 hemmamatcher och 2 borta.
VÅRAN SERIE!
BELE
ROTAN
HUDDINGE
TÄBY
ÄLVSJÖ
TYRESÖ
TULLINGE
ACKERS
TUMBA
Efter matchen fick jag skjuts hem av Camilla, när jag kom hem käkade jag sen kollade jag på tv lite och sen la jag mig i badet! Jag lovar, det rök om mig. Hahahah! :D Sen duschade jag, nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart blåsa håret och sen lägga mig i sängen och sussaaa.. ;)
Vi hörs imorgon, Jessika Hedenskog hälsar! :D
Pussar!♥
Eliiiiiiit! ;)
Påvägen till Täby! :)
HAHAHAHAHAHAHAH DOG.
Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv!
HAHAHAHAHAHAH ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela