Lördag!

Publicerad 2012-02-26 21:06:44 i

Tjena mittbena!♥
Idag vaknade jag 6:45 då klädde jag på mig och sen käkade jag frukost! Sen åkte vi och hämta Jessika & Maria. ;) Sen vidare till Sollentuna Simhall där började våran första match 8:45 mot Ekerö och den vann vi med 4-0!! ;) Andra matchen var 10:15 mot Tumba och den vann vi med 4-1 (gjorde två mål) tredje matchen var mot Fucking Saga och vi förlorade med 4-2 (gjorde två mål). Sen var vi grupp segrare, Efter våran match var vi alla tvunga att åka tillbaks till TullingeHallen för att kolla på Dam match och sen städa i hallen.... Efter vi hade städat åkte jag & Jessika hem med min mamsi. :) När jag kom hem somnade jag.... Sov tills vi skulle äta sen åkte vi och hämtade Jessika & Maria och sen vidare till Silverdalshallen och där spelade vi Semi mot Fucking Saga och förlorade med 2-1 och sen körde vi 3/4 pris mot Tumba och vi vann med 3-2! Jag kunde köra första hela och sen första bytet i andra sen höll jag på att svimma, så gick vid sidan av och la mig ner på backen.. Fy fabian asså.. :( Det var inte roligt! Vi kollade sedan 10min på finalen Rotebro- Fucking Saga. Rotebro vann med 3-1!! Vilket var grymt bra!! :D :D Sen åkte vi och lämna Jessika & Maria! HAAHA det var så kul när vi åkte förbi Big Brother huset Jessika ba: ''HEJ BIG BROTHER , JAG TITTAR PÅ ER PÅ MIN TV'' hahahahahah :D Det var min lördag, vi kom 3a i Rotebro cupen. ;)
Puss!♥
Stina & Sandra efter en vinst mot Tumba (tror jag) :D
Proffset, min bror Elin!♥
Linda Proffset!♥
Majset proffset!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela