ung08 fjortisar!!!

Publicerad 2012-08-16 02:28:00 i Sara Johansson

tjenis penis
idag drog jag till tandis , tog 12:41 tåget. Vid 15:15 gick jag hem till Matilda vi käkade lite och sen hoppade vi och sen hittade jag min pojkvän på chatroulette (vi var tillsammans i några timmar sen gjorde jag slut, han bodde i Härnösand så de skulle bli för långt..) Aja jag och Matilda tog 17:56 tåget till centralen då gick vi stan och kollade lite (köpte 2 tröjor) Efter det drog vi till kungsan för att kolla in Ung08.. Herregud det kryllade av fjortisar. Jag & Matilda träffade två boys som vi gick lite med. Senare vid typ 22:15 kom Jessika & Ida dit så vi mötte dom vid tåget och då gick vi till Kungsan och var där ett tag, vi träffade boysen igen och satt lite med dom. Vi tog 23:42 tåget från centralen hem till Tullinge och där stod Matildas JÄTTE SNÄLLA SÖTA PAPPA och hämtade oss då skjutsade vi hem Ida och sen mig. Nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver med min käraste Elin!
xoxo♥
hängde lite i flempan
at the hospital 
Matilda mådde lite dåligt! hahahhahaha
Gallerian
fjortisarna taggade till på UNG08 WOW! :D hahahah
HAHAHAH ååååh!!!! 
hoppsi hoppsi
HAHAHAHHAHA SÅ FUUUULLLLLL!!! ser ut som en gris
HAHAhahahahahahahha åh jag avlider
en rosa stickad tröja som sticks
visste inte hur jag skulle ta denna bild på min mörk blåa blus som jag köpte. Så la den så den fick se ut som en svart liten klump.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela